Danastar careS

Vores koncept Danastar careS sikrer dig en exceptionel god – og ikke mindst personlig – service.

Med Danastar careS adskiller vi os fra resten af feltet med et løfte om at hjælpe dig hele vejen.  Vi leverer uovertruffen teknisk support samt service over hele landet.

Alle Danastars ansatte forstår nødvendigheden i at levere en exceptionel service til vores kunder med fokus på ansvar og engagement.

Kundeservice

Vi lover at:

  • Besvare dine opkald med det samme
  • Levere klar og korrekt information
  • Besvare din henvendelse samme dag
  • Sende dine varer samme dag som bestilling (inden kl.15.00)​

Teknisk support

Vi lover at:

  • Besvare dine opkald med det samme
  • Levere telefonsupport med det samme
  • Sende en tekniker indenfor aftalt tidsramme
  • Forsøge at løse problemet på stedet
  • Levere information om nye portotakster og andre tekniske ændringer

Salgsteam

Vi lover at:

  • Levere professionel og personlig rådgivning til vores kunder
  • Levere klare og gennemsigtige tilbud og priser
  • Fortsætte som rådgiver også efter et salg
  • Fortsat levere relevant information om postbehandling

After-sales team

Vi lover at:

  • Hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til dit forbrug
  • Give dig nem adgang til FramaOnline services via LAN/WiFi
  • Give dig adgang til vores web-shop til bestilling af tilbehør
  • Holde dig opdateret med nyeste produkter og services

“Den høje tilfredshed findes på tværs af leverandører. Dog tegner der sig et billede af, at virksomheder, der har benyttet Danastar, er mere tilfredse end de øvrige (89%).”

Sådan skrev Post Nord i den seneste kundetilfredshedsundersøgelse blandt brugere af Credit Lock-frankeringsmaskiner.

×

Kurv