Vores koncept, Danastar careS sikrer dig en ekseptionel god – og ikke mindst personlig service.
Med Danastar careS adskiller vi os fra resten af feltet med et løfte om at hjælpe dig hele vejen. Vi leverer uovertruffen teknisk support og service.
Alle Danastars ansatte forstår nødvendigheden i at levere en ekseptionel service til vores kunder med fokus på ansvar og engagement.
Kundeservice
Vi lover at:
- Besvare dine opkald med det samme
- Levere klar og korrekt information
- Besvare din henvendelse samme dag
- Sende dine varer samme dag som bestilling (inden kl.15.00)
Teknisk support
Vi lover at:
- Besvare dine opkald med det samme
- Levere telefonsupport med det samme
- Sende en tekniker indenfor aftalt tidsramme
- Forsøge at løse problemet på stedet
- Levere information om nye portotakster og andre tekniske ændringer
Salgsteam
Vi lover at:
- Levere professionel og personlig rådgivning til vores kunder
- Levere klare og gennemsigtige tilbud og priser
- Fortsætte som rådgiver også efter et salg
- Fortsat levere relevant information om vores produkter
After-sales team
Vi lover at:
- Hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til dit produkt
- Give dig nem adgang til FramaOnline services via LAN/WiFi
- Give dig adgang til vores web-shop til bestilling af tilbehør
- Holde dig opdateret med nyeste produkter og services
Tag ikke vores ord for det – vores kunder udtrykker det meget bedre i deres anmeldser – blandt andet på Trustpilot.
“Den høje tilfredshed findes på tværs af leverandører. Dog tegner der sig et billede af, at virksomheder, der har benyttet Danastar, er mere tilfredse end de øvrige (89%).”
Sådan skrev Post Nord i den seneste kundetilfredshedsundersøgelse blandt brugere af Credit Lock-frankeringsmaskiner.