Kære medlem af Cereda

Cereda og Danastar har indgået en aftale, der sikrer foreningens medlemmer særligt favorable vilkår ved køb af:

Mere end 2.000 danske virksomheder bruger allerede RMail, når de kommunikerer sikkert med kunder og samarbejdspartnere. Det gør de blandt andet af disse grunde:

1.

RMail er meget nemt at bruge, og vores support er god. Det betyder, at I rent faktisk kommer til at BRUGE krypteret e-mail i jeres daglige arbejde.

2.

Jeres kunder kan besvare krypteret, uden at de skal installere software eller oprette en konto. En unik feature ved RMail.

3.

I får dokumenteret compliance overfor tilsynsmyndigheder og andre. For hver afsendt RMail modtager I en kvittering, der blandt andet dokumenterer krypteringsmetode.

4.

Udover kryptering indeholder RMail: E-signatur (Nem og enkel elektronisk signatur), Sporbarhed (Bevis levering og originalt indhold af dine e-mails), og Store Filer (Overfør op til 1 GB store filer – også krypteret).

5.

Vi tilbyder løsninger, der er økonomisk overkommelige – selv for den mindre virksomhed med et begrænset behov.

Men er det svært at komme igang?

Det ER nemt at bruge RMail (det er ikke bare noget, vi siger), men samtidig er vores supportere med jer hele vejen. Med i aftalen med Cereda er oprettelse og opsætning til reduceret pris. 

Desuden modtager I først en faktura fra os, når vi har hjulpet jer med at installere RMail, og vi sammen har konstateret, at det virker.

Rabataftale

  • 1-5 brugere: Opstart kr. 1.000,- (50% rabat)
    6-15 brugere: Opstart kr. 2.000,- (50% rabat)
    25+ brugere: Opstart efter tilbud
  • Årsrabat: 120,- (Standard)
  • 6 måneders telefonsupport (normalt 3 måneder)

Derudover gælder

  • Årlig fakturering
  • Bindingsperiode 12 måneder
  • Priser er angivet ekskl. moms

RMail Basic

kr 79 per måned
  • maks. 50 emails/måned
  • 1 licens (email-adresse)
  • Kryptering
  • Sporbarhed
  • E-signatur
  • Store filer
  • Dansk sprog
  • Kan individualiseres​
  • Hjælp til installation
  • 6 mdr. tlf. support

RMail Standard

kr169
kr 159 per måned
  • maks. 200 emails/måned
  • 1 licens (email-adresse)
  • Kryptering
  • Sporbarhed
  • E-signatur
  • Store filer
  • Dansk sprog
  • Kan individualiseres
  • Hjælp til installation
  • 6 mdr. tlf. support

Sender I mere end 200 krypterede e-mails om måneden? Så ring til Jonas (3948 7207) og oplys, at du er medlem af Cereda.

Mest almindelige spørgsmål ...

Vedrørende daglig brug

Tryk på RMail-knappen i dit mailprogram, vælg “Kryptér” og “Send”. Så enkelt er det. Der er heller ikke behov for at indtaste modtagerens telefonnummer.

Ja. RMail giver dig mulighed for, at din modtager kan besvare med en krypteret email.

Med et enkelt klik kan du hjælpe en hvilken som helst modtager af din krypterede email til at besvare din email krypteret uden brug af licenser, certifikater eller lignende. En god service for dine kunder eller klienter.

Ja, RMail kan kryptere med både TLS 1.2 (kryptering på transportlaget) og via end-to-end kryptering. På den måde kan du selv som afsender bestemme sikkerhedsgraden for dine forsendelser. Datatilsynet anbefaler netop disse typer af kryptering af emails. Det kan du læse mere om hér

RMail benytter krypteringsteknologi, som lever op til Datatilsynets anbefalinger. Det betyder, at der kan sendes personfølsomme oplysninger med RMail. Datatilsynet har en god beskrivelse på deres hjemmeside, som informerer om de forskellige krypterings-standarder, som de anbefaler og som lever op til GDPR. Siden finder du hér  

Nej. Du kan sende til hvem som helst, og RMails kan åbnes på alle platforme. Hvis du vælger at kodeord-beskytte din e-mail (hvilket normalt ikke er nødvendigt for alt overholde GDPR), skal du overbringe koden på anden vis.

Ja. Med RMail sender man end-to-end ved at kodeordbeskytte sin e-mail. Du kan selv bestemme, om dit kodeord automatisk skal sendes med e-mail, eller om du – hvis der f.eks. er mistanke om, at uvedkommende har adgang til modtagerens indbakke – vil overbringe det på anden vis.

Læs mere i denne artikel: Sådan kan du justere sikkerhedsniveauet, når du krypterer med RMail

Nej – disse informationer ligger udelukkende indlejret i din kvittering, som ligger i dit arkiv.

Hver gang du sender en krypteret email (med RMail), vil du automatisk modtage en kvittering, som beviser at du benytter kryptering, og også hvordan din email er krypteret.

Når du benytter RMail’s kryptering, vil der altid være et banner øverst i din email, som oplyser at emailen er sendt krypteret.

Vores servere står hos Amazon i Frankfurt

Ja, det kan man godt. Med large mail kan man overføre filer op til 1 GB og det er valgfrit om du vil kryptere dem.

Vedrørende installation

Det nemmeste er jo at lade os hjælpe dig med installation – men du kan også gøre det selv: På denne side skal du vælge den platform, du gerne vil bruge RMail fra – eksempelvis Outlook 2016 eller Gmail – og derefter følge instruktionerne på skærmen.

  • Outlook 7/10/13/16/19 (PC)
  • Office 365 Premium (MAC / PC)
  • Outlook Online (MAC / PC)
  • Hotmail (MAC / PC)
  • Gmail / GSuite (MAC / PC)
  • RMail Web (MAC / PC / MOBIL)

Nej, det er unikt for teknologien bag RMail, at modtageren ikke skal installere programmer eller plug-ins, logge ind på andre hjemmesider eller købe en licens. Du sender til, hvem du har lyst til, og uden at skulle besvære modtageren. Din RMail indeholder et link, som modtageren kan benytte til at besvare dig. Linket er gyldigt i 30 dage og kan benyttes op til 5 gange indenfor den periode.

Ja, du kan finde alle apps her. Husk at du kun kan benytte Gmail/G Suite i Chrome browser.

Ja, men RMail understøtter ikke Outlook til Mac. Hvis du vil benytte RMail med din Mac, kan du enten benytte vores nemme web app, Gmail (via Chrome-browser) eller Office 365 Premium-applikationerne.

Thunderbird understøtter ikke RMail, men du kan uden problemer benytte vores nemme web-app – selvfølgelig med din eksisterende emailadresse.

I dette tilfælde kan du uden problemer benytte vores nemme web-app. Selvfølgelig med din eksisterende emailadresse.

Nej, det tager mindre end 5 minutter pr. installation.

Andre spørgsmål? Brug chatten nede til højre ...

rsign – elektronisk underskrift, e-signatur, digital underskrift

Spar tid ved at få underskrevet jeres kontrakter og aftaler digitalt. Spar mere tid med kontraktskabeloner og automatiserede dokumentflows.

1.

Med RSign kan I forberede og sende dokumenter til elektronisk underskrift på få sekunder. Upload jeres aftale som PDF eller Word-dokument og få underskrifterne hurtigt hjem – hele processen er naturligvis fuldt krypteret.

2.

Brug RSigns integrerede sporingsfunktion til at være på forkant. Hele tiden ved I præcis, hvad der sker med jeres dokumenter: Bliv notificeret, når nogen har underskrevet, har afvist at underskrive eller har overskredet tidsfristen.

3.

Vi tilbyder løsninger, der er økonomisk overkommelige – selv for den mindre virksomhed med et begrænset behov. Standard-prisen for en kontrakt er 3,58 kroner (med op til 25 underskrivere)

Men er det svært at komme igang?

Vores supportere med jer hele vejen. Med i aftalen med Cereda er nemlig oprettelse og opsætning til reduceret pris. 

Desuden modtager I først en faktura fra os, når vi har hjulpet jer i gang med RSign, og vi sammen har konstateret, at det virker.

Rabataftale

  • Oprettelse og opsætning for 1500,- (normalpris: 2000,- Max. fem brugere)
  • Årsrabat: 120,-
  • 6 måneders telefonsupport (normalt 3 måneder)

Derudover gælder

  • Årlig fakturering
  • Bindingsperiode 12 måneder
  • Priser er angivet ekskl. moms

Alle pakker indeholder

Generelt
  • Dansk sprog
Dokumentflow
  • Automatiske påmindelser
  • Realtid overvågning af aftaler
  • Dokumentflow med op til 21 trin
  • Online aftaler​​ – lad underskriveren skrive under direkte på jeres hjemmeside
Dokumentopsætning
  • Smarte felter – forskellige felter til forskellige underskrivere
  • Afhængige felter
  • Bilag – lad underskrivere vedhæfte bilag
Samarbejde
  • Teams
  • Delte skabeloner
Sikkerhed
  • Kryptering af både mails og indhold (GDPR)
  • Avanceret digital signatur (eIDAS)

RSign Basic

kr99
kr 89 /måned
  • 1 bruger
  • 25 aftaler/måned

RSign Standard

kr179
kr 169 /måned
  • 1 bruger
  • 50 aftaler/måned

Mest almindelige spørgsmål ...

Vedrørende daglig brug

Når alle har underskrevet, modtager du det underskrevne dokument på e-mail. Du kan også finde dokumentet i RSigns “Arkiv”.

Ja, man kan indstille RSign til enten at sende dokumentet i en bestemt rækkefølge eller til alle på én gang.

Ja, man bestemmer selv hvornår og hvor mange gange, RSign automatisk følger op på et dokument. Man kan også ‘manuelt’ sende det igen til alle underskrivere (eller kun til manglende underskrivere) ved at klikke på knappen “Send igen”.

Ja, men man vælger selv, om aftalen udløber om 7, 14, 30 eller 90 dage.

RSign-skabeloner kan også have en bestemt udløbstid.

Status på levering og status på underskrifter kan følges i RSigns “Arkiv”. Find den pågældende kuvert (brug eventuelt filtrene), og tryk på udvid-pilen.

Ja, selv fra de mindste pakker får man fuld adgang til at oprette online formularer.

Vedrørende gyldighed

Ja! RSign anvender såkaldt “avanceret digital underskrift” godkendt under eIDAS-ordningen (læs nedenfor om eIDAS)

EU Regulation No 910/2014, bedre kendt som eIDAS, er en europæisk lovgivning som omfatter Elektroniske identifikations- og tillidstjenester til elektroniske transaktioner i det indre marked.

For at en elektronisk signatur kan blive betragtet som “avanceret”, skal den opfylde flere krav:

  • Underskriveren kan identificeres unikt og knyttes til underskriften
  • Signaturen skal kunne identificere, om dens ledsagende data er blevet manipuleret efter, at meddelelsen blev underskrevet.
  • Underskriveren skal have enekontrol med underskrifts-oprettelsesdata (typisk en privat nøgle), der blev brugt til at oprette den digitale underskrift.
  • I tilfælde af at de ledsagende data er blevet ændret, skal signaturen blive ugyldiggjort.

Ja! RSign anvender såkaldt “avanceret digital underskrift” godkendt under eIDAS-ordningen (læs nedenfor om eIDAS)

EU Regulation No 910/2014, bedre kendt som eIDAS, er en europæisk lovgivning som omfatter Elektroniske identifikations- og tillidstjenester til elektroniske transaktioner i det indre marked.

For at en elektronisk signatur kan blive betragtet som “avanceret”, skal den opfylde flere krav:

  • Underskriveren kan identificeres unikt og knyttes til underskriften
  • Signaturen skal kunne identificere, om dens ledsagende data er blevet manipuleret efter, at meddelelsen blev underskrevet.
  • Underskriveren skal have enekontrol med underskrifts-oprettelsesdata (typisk en privat nøgle), der blev brugt til at oprette den digitale underskrift.
  • I tilfælde af at de ledsagende data er blevet ændret, skal signaturen blive ugyldiggjort.

Ja. NemID benytter en såkaldt “qualified digital” underskrift, hvilket betyder, at NemID – at udover det der kræves for at være “avanceret digital” underskrift – bruger personlige identifikations-certifikater. Men et sådant certifikat er ikke krav for at være dækket under eIDAS.

Ifølge artikel 25:
” An electronic signature shall not be denied legal effect and admissibility as evidence in legal proceedings solely on the grounds that it is an electronic form or that it does not meet the requirements for qualified electronic signature.”

Det vil sige, at eIDAS ikke specificerer brugen af digitale personlige identifikations-certifikater for avancerede signaturer.

Andre spørgsmål? Brug chatten nede til højre ...

Det siger vores kunder:
Vi har brancheaftaler med: